Saturday, May 14, 2011

sorang......berdua...coming sooon bertiga....

Alhamdullilah.......bersyukur kepada yang maha esa.......segala urusan di dunia d permudahkan... aku bersyukur kerana dari berseorangan kini aku telah berdua........ dari seorang anak aku akan bergelar sbagai ayah.daddy.walid......dah hampir dua bulan bercuti baru sempat catit something dalam blog sendiri ni...... harap harap semua nya berjalan lancar...apakn daya aku cuma mampu merancang tapi tuhan yang menentukan........
saat paling mengembirakan bagi seorang suami iaitu kelahiran anak pertamanya x dapat aku lalui..... x seperti orang yang bekerja di darat dapat bersama di samping isteri sepanjang waktu proses mengandung dan kelahiran aku terlepas separuhnya...... awal mengandung..... dan saat isteriku akan sarat mengandungkan anak pertamaku......dan kelahiran anak pertamaku nampaknya aku akan termisss,,,,,,,, aku terpaksa pulang ke laut untuk mencari rezeki untuk memberi kehidupan yang lebih sempurna kepada isteri dan bakal anakku..... inilah pengorbananku untuk anak isteriku.... demi kehidupan yang lebih sempurna.............mungkin bagi ssetengah x sempurna tanpa kehadiran suami di sisi isteri ketika dia melahirkan anak..... tapi aku bukan sngaja tidak mahu...tapi di sebabkan kerjaya ku PELAUT..... aku pasti lalui...... aku seorang pelaut.... ini yang di tempuh senior seniorku...... semua pelaut yang mendirikan rumah tangga pasti akan melalui saat ini.......

No comments:

Post a Comment