Thursday, May 19, 2011

2 Mateee

Alhamdullilah......semuanya berjalan lancar....... walaupun lambat dari batch mate yang lain akhirnya dapat juga aku peluang yang sama......mungkin ini rezeki isteri dan bakal anakku yang bakal lahir ( jika lelaki- adam shazia- jika pmpn- aneesa shazia husna ) nama yang telah ku pilih untuk bakal anak pertama ku...... urusan pembelian rumah dah pun selesai.....walaupun berhutang dengan bank alhamdullilah aku berjaya memiliki sendiri rumah untuk tempat berteduh isteri dan anakku...semoga rumahku siap terbina..........insyaallah tahun hadapan bulan 6 aku akan dapat kunci rumah ku dan aku akan cuba membina sendiri kolam ikan hiasan- macam blogger yang aku follow kolamikanhiasan....pergh menambah semangat untuk membina sendiri walaupun x da pengalaman.......... sekarang ni standby mode.....bila bila masa jer boleh kena naik kapal...so aku mesti balik kampung halaman ku di perlis...... oh arau... kampung ku........

4 comments:

  1. Alhamdulillah rezeki anak tu namanya..tahniah sedap la nme future anak tu..

    mate husband kak maiza ye

    ReplyDelete
  2. AtiQa ,SInbad ni bukak husband akak :P
    En SInbad sila dedahkan identiti anda..kenai nyoq ka?? jom xChange Link

    ReplyDelete
  3. thanks for reading myblog..... erm nyok senior saya belum pernah sailing ngan dia cuma pernah jumpa dia waktu dia buat mindset dulu...saya bdak perlis dan duduk di arau tu yang boleh tau pasal nyok........

    ReplyDelete
  4. oh yeke..xsangka glemer plak enche nyoq ni(ayat perasan dia) xpela kalau balik perlis nnt mai singgah kenai2..kami duk pauh ja x jauh mana dah tu

    ReplyDelete