Friday, December 23, 2011

Alhamdullilah... semua nya lancar

Bersyukur aku ke hadrat illahi...dengan rezeki yang di berikan kepadaku dan keluargaku dengan lahirnya putera sulung aku.......Selesai sudah buat keduri akikah untuk anakku dan terima kasih banyak untuk family dan sahabat aku yang mambantu untuk memastikan kenduri akikah berlansung dengan sempurna.........Tahun baru akan menjelma.....apa aku ak buat ngan d tahun 2012.....sambug belajar dah buang jauh dari kotak fikiran...apa yang mampu di fikirkan sekaarang hanyalah cari kerja dengan rezeki yang halal untuk anak dan isteriku......... semoga di tahun baru ada lembaran baru untuk aku dan keluargaku........MISC masih ada peluang????? harap harap akan ada company lain yang dapat aku bernaung di bawah mereka....

2 comments:

  1. salam sinbad..
    tahniah dpt BABY ..nama apa.upload la gmbr

    ReplyDelete
  2. sorry kak lambat reply ala akak tgk la gambar baby say adalam fb saya...blog saya ni jarang tulis la kak

    ReplyDelete